wtorek, 4 maja 2021

Budka dla ptaszków z Musical Spring

 Witajcie!

Jak minął majowy weekend? Mam nadzieję, że odpoczęliście i nadrobiliście scrapowe zaległości. 

Moja dzisiejsza inspiracja jest nietypowa dla mnie samej. 

Papierowy świat scrapbookingu to obecnie nie tylko użyteczne formy jak albumy na zdjęcia, kartki, zaproszenia, pudełka na czekoladę. Czasem chodzi tylko o zabawę z papierem, o uzewnętrznienie swojej natury czy po prostu moment, gdy nadchodzi eksplozja weny twórczej. Gdy tylko zobaczyłam te ptaszynki na najnowszej kolekcji Musical Spring, wiedziałam, że muszę tym stworzeniom wykonać jakiś domek, żeby zostały ze mną jak najdłużej. 

Tworzycie czasem coś dla samych siebie? 














Ze sklepu użyłam;

ESTAW PAPIERÓW PASSIONSCRAP MUSICAL SPRING 15X15CM


Mech chrobotek 50g jasna zieleń

PRĘCIKI MATOWE JASNY BEŻ 400SZT.

PRĘCIKI MATOWE JASNY RÓŻ 400SZT.


BLOK DO FARB AKWARELOWYCH A4 12ark. Tetis 190g



Pozdrawiam serdecznie i do następnego! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz