poniedziałek, 17 maja 2021

Mini przybornik krawiecki w stylu Vintage

 Hej!

Dzień mamy tuż tuż, a ja zamiast karteczki jako inspirację przygotowałam dla Was prezencik dla mamy w postaci małego przybornika krawieckiego w stylu Vintage. 

Nie jest on bardzo pojemny ,ale można w nim zmieścić najpotrzebniejsze rzeczy: igły, szpilki, nici, naparstek... ,to co używamy najczęściej. Dzięki temu, że pudełeczko jest bogato zdobione na zewnątrz nie musi być schowane ,bo na półeczce będzie wyglądać jak dekoracja.

Baza pudełka jest drewniana, pomalowana czarnym gesso i obklejona papierami z kolekcji Another Place, który potem zabezpieczyłam przezroczystym gesso. Z tej samej kolekcji zrobiłam sukienkę i kwiatki. 

Manekin i nożyczki to tekturki, niestety nie są już dostępne na sklepie.










Produkty ze sklepu Pasjonata, które wykorzystałam do swojej pracy:









Pozdrawiam serdecznie 

i życzę miłego dnia. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz