wtorek, 18 maja 2021

Kartka dla najdroższej Mamy.

 Witajcie! 

Nie mogło być inaczej, że i u mnie w tym czasie pojawia się propozycja na Dzień Matki. Kartka, którą zobaczycie, może być dodatkiem do prezentu lub samym prezentem, bo czasem wystarczy tych kilka słów wdzięczności napisanych od serca. Zależało mi, aby karteczka była kolorowa i pozytywna, mam nadzieję, że udało mi się to uzyskać.

Przygotowałam kartkę w formacie DL wraz z pudełkiem. Do jej wykonania użyłam najnowszej kolekcji Musical Spring oraz About You. Kartkę zdobią tekturki tematyczne związane z Dniem Mamy, ręcznie wykonane kwiaty, wstążki. odrobina chrobotka.  













Ze sklepu użyłam:





WSTĄŻKA OLD FASHION RIBBON RÓŻOWY OLDS08




Wszystkim Mamom życzę zdrowia, sił, wytrwałości oraz cierpliwości. 
Pozdrawiam Was serdecznie










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz