wtorek, 25 stycznia 2022

Z miłości do serca

 Czym jest miłość? jak ją definiować? Miłość to nic więcej jak głębokie uczucie do drugiego człowieka, któremu towarzyszy silna więź i pożądanie. Naszą miłością jest osoba, do która jest obiektem naszych westchnień. Kiedy uczucie płynie z obydwu stron wtedy decydujemy się na ślub aby umocnić jeszcze bardziej tą więź. 


Dziś przygotowałam zawieszkę w kształcie serca, którą możemy podarować młodej parze, która w tym dniu wyjątkowym złoży sobie przysięgę ślubną. 

Do wykonania tej pracy użyłam papierów z kolekcji PassionScrap "Another Place". Ozdobiłam ją również gotowymi dodatkami do wycinania, które znajdziesz w tej kolekcji. I przyznaję się jest to mój debiut kwiatowy. Po raz pierwszy wykonałam kwiatki papierowe z resztek papierów z tej o to właśnie kolekcji. Wciągnęły mnie i to bardzo, więc nie będą to ostatnie kwiaty przeze mnie wykonane. 



Lita materiałów:











Na dziś to tyle. Życzę Wam miłego wtorku. Pozdrawiam KachuDecu 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz