wtorek, 18 stycznia 2022

Albumik harmonijkowy w pudełku z kolekcji For Kids

 Witajcie   :) 

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dziecięcy albumik harmonijkowy w pudełku. Sam album ma wymiary 14x14 cm i pomieści zdjęcia 7,5x10 cm. 

Do oklejenia i ozdobienia bazy wykorzystałam naszą dziecięcą kolekcję For Kids i dedykowane do niej elementy do wycięcia. Korzystałam z małej  kolekcji.

Każdą stronę albumiku starała się ozdobić elementami do wycięcia, które umieściłam na chmurkach, wyciętych wykrojnikiem z arkusza z  kolekcji Magic Winter (to jest druga strona arkusza z elementami do wyciecia).

Natomiast pudełko, w którym schowany jest album, to pudełko na kartkę :) , ale ja postanowiłam schować w nim mój albumik. 

Na pudełku znalazł się shaker w kształcie body, który wycięłam wykrojnikiem i delikatnie go ozdobiłam elementami do wycięcia.

Taki albumik ze zdjęciami maluszka może być fajnym prezenetem, np dla dziadków, a niedługo ich święto :). 

Jak Wam się podoba?












Wykorzystałam 

Mały bloczek




Ściskam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz