sobota, 8 stycznia 2022

Spełnienia marzeń

 Dzień dobry !


Czy macie tak, że lubicie popatrzeć przez okno i uciec do swojego wewnętrznego świata, do świata marzeń ? Wyobrazić sobie to jak je spełnić , pomarzyć o swoich najpiękniejszych wakacjach, lub po prostu pomyśleć o czymś pięknym i co nas cieszy? Ja tak mam i uwielbiam ten stan. Wtedy wyobrażam sobie projekty jakie chcę zrobić. Wyobrażam sobie miejsce gdzie chciałabym pojechać i zrobić coś szalonego. 


Dziś mam dla Was kartkę urodzinową dla marzycielki. Do jej wykonania użyłam kolekcji About You oraz elementy do wycinania, które znajdziecie w tej kolekcji. 

A jakie Wy macie pomysły na kartki okolicznościowe dla marzycieli?










Użyte materiały 








Na dziś to tyle. Ja uciekam do swojego świata i do nowych projektów. A Wam życzę miłego weekendu :-) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz