wtorek, 4 stycznia 2022

Tygodniowy planer z kolekcją About you

 Witajcie w Nowym Roku  :)

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam planer tygodniowy. Wykorzystałam gotową bazę, okładki okleiłam najpierw płótnem introligatorskim, a potem ozdobiłam papierami z kolekcji About you. 

Na wewnętrznych stronach okładek postanowiłam zrobić kieszenie. Przednia strona okładkowa ma jedną kieszeń pionową głębszą, a na niej kilka kieszonek na wizytówki. Natomiast tylna strona okładkowa ma kieszeń skośną.

Okładkę zrobiłam dość prostą, żeby była funkcjonalna, bo planer będzie ciągle w użyciu i żeby nic się nie zniszczyło. 

Dlatego wycięłam ramkę z arkusza z deseczkami, a na niej umieściłam wyciętą też z tego samego arkusza kobietę. Dodatkowo tło i ramkę pochlapałam białą farbką.

Jak Wam się podoba?








Wykorzystałam






Pozdrawiam
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz