sobota, 22 stycznia 2022

Box z okazji Dnia Dziadka

 Dzień dobry kochani. Dziś święto naszych kochanych dziadków, dziadziusiów. Jest to święto rodzinne, w przedszkolach wystawiane są przedstawienia, wnuki  przychodzą do dziadków i składają im życzenia, recytują wierszyki oraz wręczają im laurki.  Ja pamiętam wierszyk , który też kiedyś recytowałam z tej oto okazji. 





A czy wiesz, że święto to prawdopodobnie zostało przeniesione z Ameryki w latach XX? W Ameryce święto to nie jest dzielone tylko jest to Narodowy Dzień  Dziadków i obchodzone jest we wrześniu. Natomiast w Rosji święto to obchodzone jest jesienią, a w Wielkiej Brytanii w pierwszą niedzielę października. 












Z tej o to okazji stworzyłam duży box , w którym mieszczą się życzenia oraz atrybuty, które opisują naszych dziadków z wierszyków przedszkolnych. Do wykonania tego boxa użyłam papierów z kolekcji Passion Scrap "Another Place". która idealnie wpasowała się w tematykę oraz dodatki do wycinania, które znajdziesz w tej kolekcji. 


Użyte materiały: 








Jak już sam zauważyłeś, kiedy tworzę pracę a jest ona związana z konkretnym dniem, świętem, moje posty stają się bardziej opisowe. W taki sposób abyś Ty mógł/ mogła chociaż  w małym fragmencie poznać troszkę historii związanym z danym przedmiotem. 

Na dziś to tyle. Życze wszystkim miłego i pięknego dnia . Pozdrawiam KachuDecu.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz