piątek, 10 grudnia 2021

Na chrzest z aniołkiem

 Cześć wszystkim!

Do Świąt Bożego Narodzenia wcale aż tak dużo czasu nie zostało. Zaczynamy dekorawać domy, ubierać choinkę a nawet już pakować prezenty.

Ja dzisiaj troszkę się wychylę z moją inspiracją bo dla odmiany przygotowałam karteczkę na chrzest dla chłopca.

Kartkę zrobiłam z połączenia dwóch kolekcji Musical-Spring i Wedding Day oraz digi stempelka z aniołkiem również od PassionScrap.

Według życzenia kartka miała nie być cała niebieska, tylko zawierać niebieskie elementy. 

Pod stempelkiem jest ukryty shaker.

Do dekoracji użyłam kwiatków z foamiranu, dodatków florystycznych, listków z wykrojników oraz wstążkę. 

Do ozdoby dałam też troszkę mikrokulek i brokatu.






Oto kolekcje papierów i digi od PassionScrap, które wykorzystałam 👇






Pozdrawiam Was serdecznie.  

Życzę spokojnego i kreatywnego weekendu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz