poniedziałek, 13 grudnia 2021

Kartka z Szopką bożonarodzeniową

 Witajcie, dzisiaj mam dla Was karteczkę z Szopką bożonarodzeniową. Karteczka jest prosta w swojej kompozycji, nie ma tu dużo dodatków. Idealna do koperty. Wykonałam ją z kolekcji Christmas Time, zarówno z arkuszy 30x30, jak i 15x15. Z mniejszego bloczku użyłam arkusza do wklejenia wewnątrz kartki oraz jako ramkę pod napis. Bazę kartki stanowi arkusz 03 - 30x30 , w cudnej kolorystyce i  pięknym wzorze. Góra to piękna zieleń ze złotem, a dół deski. Szopkę nakleiłam na koło wycięte z drugiej strony tego arkusza. Brązową szopkę podkleiłam szopką wyciętą z arkusza 01. Na koniec poinsecja ze złotego papieru i gałązki świerku wycięte z różnych papierów z kolekcji Christmas Time i karteczka gotowa.





ze sklepu użyłam





pozdrawiam przedświątecznie :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz