czwartek, 16 grudnia 2021

Grudniownik Świąteczny album

 Czy wiecie w jak wielu grupach PassionScrap jest sponsorem nagród?

Jest ich aż trzy!

Moja ulubiona to Samouki rękodzieła.pl, znajdziecie ją na Facebook.

Co jakiś czas prowadzę tam różne bezpłatne warsztaty online.

Tym razem przez cztery spotkania prowadziłam warsztat z poniższego albumu świątecznego.

Wybrałam oczywiście moją ulubioną kolekcję - Christmas Time.

Nieskromnie powiem, że album wyszedł fantastycznie. 

Dziękuję wszystkim osobom, które wspierały mnie w trakcie :)

Z albumem związany jest konkurs, w którym do wygrania są między innymi papiery PassionScrap.

Macie czas do 19 grudnia na zrobienie pracy i opublikowanie jej na moim fanpage.

Jak mnie znaleźć? 

Kreatywna Pracownia Prezentów na Facebooku.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i nadrobienia warsztatu zapisanego na grupie Samouki rękodzieła.pl :)





Użyłam


Kolekcja jest fantastyczna, dlatego radzę szybko kupować, dopóki trwa mega promocja. 

Na pewno się nie zawiedziecie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz