piątek, 24 grudnia 2021

Świąteczny Czas

Witajcie kochani !

Przypadł mi ten zaszczyt, że moja inspiracja wychodzi dziś, czyli w Wigilię .

Chciałbym Wam życzyć zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych oraz aby ten nadchodzący rok 2022 był dużo lepszy i mniej stresujący niż obecny.

Dla mnie w tym roku  święta będą bardzo wyjątkowe, bo spędzam je w Polsce wraz z rodziną ❤

Wracając do mojej inspiracji...

Na dzisiaj przygotowałam dekoracje w kształcie bombki wykonaną na bazie hdf i ozdobioną papierami z kolekcji Christmas Time. 

Do dekoracji użyłam dodatków florystycznych, poinsecji z papieru oraz wstążek. Całość obsypałam sztucznym śniegiem i brokatem.





Do pracy wykorzystałam kolekcję Christmas Time 


Przypominam, że  wszystkie kolekcje do końca roku są w cenie promocyjnej 


Do usłyszenia w przyszłym roku.



1 komentarz: