wtorek, 9 marca 2021

Kartka/pudełko pop up z kolekcją About You

Witajcie!

Moją dzisiejszą inspiracją jest pudełko pop up, które po złożeniu przybiera formę kartki, którą możemy zapakować w kopertę 3D lub pudełko. 

Do jego wykonania użyłam gotowej bazy, a przyozdobiłam go moją najnowszą miłością, jeśli chodzi o papiery PassionScrap czyli kolekcją About You. Użyłam wielu elementów z arkusza do wycinania z tej kolekcji, delikatnych tekturek, odrobiny sizalu i gotowe. Kolekcja About You jest tak kompletna, że właściwie niewiele potrzeba, aby stworzyć piękną formę przekazu życzeń. 

A Wy lubicie nietypowe kształty kartek? 














Tak prezentuje się złożone pudełko do formatu kartki. 


Na tylną ściankę można nakleić życzenia. 





Użyłam;





Pianka samoprzylepna KOSTKA 3D 182szt. 10x10mm





Pozdrawiam serdecznie i do następnego! 







2 komentarze: