wtorek, 16 marca 2021

Album z Magicznej Krainy

 

Hej Kochani!

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mój ostatni "twór", mianowicie album z  Magicznej  Krainy. Miał to być malutki albumik, ale wyszło jak zawsze, no cóż... pomieści on zarówno duże zdjęcia 9x13 jak i te mniejsze. Okładka z tektury, z drzwiami z tekturki, które otrzymałam w prezencie od znajomej, podczas jednej z wymianek. Już wtedy wiedziałam, że musze wykonać coś w stylu magicznym, do tego, po pojawieniu się kolekcji "Another Place", wiedziałam już jak mój wymarzony albumik będzie wyglądał w środku. 















Użyłam jednego małego bloczka i jednego arkusza z elementami do wycinania :)





Jak Wam się podoba mój albumik?

Pozdrawiam,
Marta - EviPassjonatka




1 komentarz:

  1. Jaka wspaniala forma albumu i ta okladka, cudo, lepiej nie moglas wyrazic klimatu bajkowych opowiesci:)

    OdpowiedzUsuń