czwartek, 11 marca 2021

Luna Lovegood

 Cześć!

Za oknem słoneczko i mimo tego, że moją ulubioną kolekcją od PassionScrao pozostanie
 Another Place poczułam chęć na stworzenie czegoś weselszego, pasującego do pogody zza oknem.
Dlatego tym razem w ruch poszły papiery About You z których pierwszy raz miałam okazję wykonać kartkę sztalugową. Czasem na natchnienie musimy trochę poczekać, a czasem spojrzymy na dany papier
i od razu widzimy gotowy projekt. Tak było tym razem. Spojrzałam na ten piękny różowy papier i od razu skojarzył mi się on z kubraczkiem Luny Lovegood, jednej z moich ulubionych postaci z universum Harrego Pottera. Zapraszam Was do mojego magicznego świata 😉





Do wykonania pracy wykorzystałam:






Pozdrawiam Was cieplutko i bądźmy tak samo normalni jak Luna 😉










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz