poniedziałek, 8 marca 2021

Kartka Pop up Diamond Fold

Hejka!

Na początku chciałabym życzyć wszystkim paniom dużo zdrówka, pozytywnej energii oraz spełnienia wszystkich swoich marzeń.

A teraz kilka słów o mojej kolejnej inspiracji... 

 Zapewne znacie już kilka form kartek pop up choćby takich jak: pop up box , pop up twist ....Ja dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny rodzaj jakim jest kartka pop up diamond fold.

Minusem tej kartki, że nie może być zbyt bogato ozdobiona, bo pod ciężarem dodatków może nam przyklapnąć.

Ja użyłam do niej papierów z kolekcji Romantic Beige i dwóch zestawów digi Kolekcja kwiatowa I i Jednorożec.

Do dekoracji użyłam ażurowej tekturki  od Magicznego Kociołka(którą lekko potuszowałam)oraz stworzyłam delikatną kompozycję z papierowych kwiatków. 






Z tyłu kartki jest również miejsce na wklejenie życzeń

Ze sklepu Pasjonata  wykorzystałam:











Ciekawa jestem co myślicie o takiej formie?

Życzę Wam spokojnego choć  kreatywnego dnia.

Pozdrawiam

Julia 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz