czwartek, 14 stycznia 2021

Pudełko na słodycze

 Cześć czołem!

Nazywam się Kasia i będę miała ogromną przyjemność inspirować Was co dwa tygodnie swoimi pracami. Mniej u mnie kwiatów i romantyzmu, a więcej humoru. Mam nadzieję, że taka odskocznia
od eleganckich prac również będzie się Wam podobać.

Dziś chciałabym Wam pokazać, że scrapbooking to nie tylko kartki okolicznościowe. Miałam ostatnio okazję wykonać pudełko na słodycze z motywem świnki, które zamówił mój znajomy dla swojej siostry. Ach ta miłość między rodzeństwem... "Kocham Cię, pamiętam o Tobie, ale i tak Ci dopiekę"  😅

Do różowej świnki najbardziej pasowała mi słodka kolekcja "Love is in the air", którą wzbogaciłam
o własnoręcznie wykonane postacie i samoprzylepne kryształki.







Produkty ze sklepu:







Buziaki i do zobaczenia!
Kasia









2 komentarze: