niedziela, 10 stycznia 2021

Pierwsza przypominajka do Wyzwania VII

 Witajcie !

Na Naszym blogu trwa już VII wyzwanie Pasjonaty, 

tym razem tematem jest TABLICA INSPIRACYJNA tzw. MOODBOARD. 

 


Dla tych, którzy nigdy nie tworzyli w oparciu o tablicę inspiracyjną 

 oto krótki opis na czym to polega:

Praca musi zawierać choć jeden element znajdujący się na tablicy  zamieszczonej powyżej. Mogą to być kolory, kwiatki, ramki, koronka, wstążki, praca ze zdjęciem, praca dla dziadków....tak naprawdę to od Was zależy jej  interpretacja.

Bardzo jesteśmy ciekawe Waszych pomysłów.

Zasady wyzwania i resztę informacji znajdziecie TUTAJ


Dla ułatwienia pokażemy Wam kilka nowych inspiracji 

przygotowanych przez nasze dziewczyny z DT:



Z tablicy inspiracyjnej wykorzystałam głównie beżową kolorystykę i przełamałam ją różowymi kwiatkami





Wykorzystałam motyw babci i dziadka , kwiaty w kolorystyce moodboard , nowa kolekcja papierów oraz tusze do cieniowania, koronki





Zainspirowały mnie piórka-paleta barw - kwiaty łososiowe- motyw babci





Z tablicy użyłam motywu koronki, kwiatów, ramkę i kolorów w delikatnych kremowych i białych odcieniach, dodając złote elementy.



Dziewczyny w swoich pracach wykorzystały następujące papierki i digi stemple ze sklepu Pasjonata:











Czekamy z niecierpliwością do 30 stycznia na Wasze prace, które możecie zgłaszać w poście głównym poście wyzwaniowym ( link na górze)

Pozdrawiamy 
Zespół DT  Pasjonata 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz