piątek, 1 stycznia 2021

Kartka w stylu glamour

Witajcie kochani ! :) 

Dziś mam niezmierną przyjemność rozpocząć nowy rok inspiracyjny w naszym zespole. Postanowiłam zatem stworzyć kartkę pełną blasku, świecących ozdób i elegancji, a taki jest właśnie styl glamour. Moja kartka w formacie DL powstała z kolekcji "Lovely day". Podkleiłam ją papierem lustrzanym, zrobiłam kwiaty z folii welinowej i dodałam koronkę po całej długości, którą opruszyłam brokatem. Kartka ma również przesłanie - "Łap szczęście" i tego właśnie Wam życzę w Nowym Roku, nie czekajcie co Wam los przyniesie, sami sięgajcie po szczęście :) . Zapraszam do oglądania ;) 







Użyte produkty:
Dużo pomyślności, spełnienia marzeń i kreatywności kochani ! Niech ten rok obfituje w same sukcesy :) 



4 komentarze:

  1. Piękna jest ta kartka. Kwiatki zachwycające. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 🥰 Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  2. Piękna, pełna blasku karteczka. Wszystkiego dobrego w Nowym 2021 Roku.:)

    OdpowiedzUsuń