niedziela, 17 stycznia 2021

Druga przypominajka do Wyzwania VII

 Witajcie!

Część z Was już bierze udział w najnowszym wyzwaniu, z czego bardzo się cieszymy.

 Inni nadal myślą jak ,,ugryźć " naszą tablicę inspiracyjną,

 a pewnie są też osoby, którym to wyleciało z głowy.


Nic nie szkodzi 😊

Dzisiaj przychodzimy z kolejną przypominajką i kolejną dawką inspiracji przygotowanych przez nasze dziewczyny z DT. 

Post główny do wyzwanie znajduje się TUTAJ. Tam znajdziecie wszystkie zasady i to tam zgłaszacie swoje prace. Zapraszamy też na Pierwszą przypominajkę do wyzwania VII gdzie znajdziecie dodatkowe informacje  i jeszcze więcej inspiracji. 


A teraz czas pokazać Wam, co przygotowały dziewczyny i czego użyły z tablicy inspiracyjnej. 


Z moodboardu urzekł mnie przemijający czas, jego ulotność, delikatność... 

na pracy brąz, między innymi potuszowane brzegi i scrapki, błękitne tło i kwiaty...

 digi babci. która łączy mijający czas z delikatnością w jednej osobie




W pracy inspirowałam się odcieniami niebieskiego i kraftowego. Wykorzystałam także motyw koronki , dziadków w postaci napisu oraz kwiatów.





Z tablicy wykorzystałam kolorystykę, motyw kwiatów i koronki.




W swojej pracy użyłam koloru beżowego, koronki, ramki i kwiatki.




W swoich pracach dziewczyny wykorzystały następujące papiery i digi ze sklepu Pasjonata:





Zapraszamy do zabawy.

Pozdrawiamy serdecznie 

Zespół DT Pasjonaty 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz