sobota, 16 kwietnia 2022

Wielkanocne życzenia

 Święta Wielkanocne już jutro. Święta te kojarzą nam się z malowaniem jajek, zapachem wypieków naszych Babć i Mam ( mazurki, serniki, babki). W dzień poprzedzający święto w Wielką sobotę zanosimy pokarmy w koszyczku. W poranek wielkanocny w wielu parafiach odbywają się rezurekcji. Pamiętam jak dziś , że gdy msz się skończyła jak najszybciej pędziłam na śniadanie , dzieliliśmy się poświęconym pokarmem. W poniedziałek wielkanocny nie chciałam nigdy wychodzić na dwór , bo co wszyłam to wróciłam cała mokra, oczywiście tradycja Lanego poniedziałku nikogo nie omijała. 

Dziś przychodzę do Was z karteczką sztalugową świąteczną, którą wykonałam z papierów najnowszej kolekcji od PassionScrap " Hello Spring" oraz dodatków do wycinania. 








Użyte materiały :








Na dziś to tyle. A Wam kochani życzę aby te święta były  pełne nadziei i wiary ,

radosnych spotkań przy wielkanocnym stole

                                                      oraz smacznego święconego jajka.

Pozdrawiam serdecznie KachuDecu. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz