sobota, 2 kwietnia 2022

Torebka z okienkiem na Wielkanocne słodkości

 Witajcie!

W moim rodzinnym domu tradycją było, że zajączek przynosił małe upominki :)

Zazwyczaj były to pisankowe słodkości, które mama ukrywała po różnych zakątkach domu :)

W tym roku postanowiłam zrobić małe torebeczki z okienkiem na słodkie pisanki.

Do wykonania torebek wykorzystałam kolekcję Hello Spring.

Jeśli macie ochotę zobaczyć, w jaki sposób je stworzyć, zapraszam na naszą grupę fb

PassionScrapPaper&Digital Inspiracje,

 gdzie w czwartek prowadziłam transmisję live

Torebka z okienkiem






Do zrobienia pudełeczka wykorzystałam arkusze z małego bloczka 
oraz arkusz z elementami do wycinania:




Pozdrawiam cieplutko!

2 komentarze:

  1. Śliczne są Twoje torebeczki.
    Liva zapisałam pod hasłem "do zrobienia".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Bardzo łatwe do zrobienia i niekoniecznie muszą być w wersji świątecznej 😉

      Usuń