wtorek, 26 kwietnia 2022

Pudełeczko na drobny upominek

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam pudełeczko na drobny prezent, upominek.  Do pudełeczka można też zapakować kartkę o wymiarach nie większych niż 13x13cm. 

Bazę pudełeczka zrobiłam sama od podstaw, okleilam ją najpierw  płótnem introligatorskie, a dopiero potem papierem z małego bloczlka Lovely Day. 

Płótno jak i baza pudełeczka z papieru są w kolorze szarym i myślę że fajnie wyglądają w połączeniu z tymi kwiatowymi wzorami, ktore są na arkuszach w kolekcji. 

Wieczko pudełka ozdobiłam koronką, kwiatami z foamiranu, wykorzystałam   też kłódkę w kształcie serca,wyciętą wykrojnikiem. Taka kłódka pojawia się też na jednym z arkuszy z kolekcji, dlatego postanowiłam  ją  użyć w mojej pracy. Myślę, że fajnie też kolorystycznie pasuje tu zielona wstążka Old Fashion Ribbons.

Mam nadzieję, że moja kolejna inspiracja Wam się spodoba. A oto kilka zdjęć.








Użyłam 


Pozdrawiam Was cieplutko  :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz