czwartek, 3 lutego 2022

Scrapowo użytkowo

 Hejka!

Dzisiaj coś wyjątkowego, bo typowo użytkowego...

Idealnie pod mój wymiar, bo samodzielnie robiony...

Najpierw miał być w fiolecie, ale nie mogę się oprzeć tym słodkim grafikom królika...

Zapraszam do obejrzenia mojej dzisiejszej inspiracji z kolekcji "Hello Spring"






Notes jest bardzo prosty w wykonaniu, na bazę wykorzystałam 2 mam beermate, grzbiet obłożyłam płótnem z podkładem papierowym dodatkowo wzmocniony sztywną siatką, okładka obłożona papierem z kolekcji Hello Spring, rogi wzmocnione metalowymi narożnikami.

Wnętrze wyłożone papierem eco, oraz oklejone ozdobnie papierem z mniejszego bloczka Hello Spring

W swojej pracy użyłam:
* arkuszy 30*30



i podwójna porcja papieru wystarczy kliknąć w fotkę i przeniesie Cię na stronę sklepu 






Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz