wtorek, 15 lutego 2022

Koperta- kartka z okazji Chrztu Świętego

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam ozdobną kopertę na pieniążki z okazji Chrztu Świętego. Wykorzystałam arkusze z kolekcji Hello Spring.

Drugą  warstwę papieru scrapowego podbiłam papierem lustrzanym. Oczywiście nie mogło zabraknąć jakiegoś motywu związanego z Chrztem, u mnie to jest szatka tekturkowa, kwiatów z foamiranu, wstążki i innych dodatków do stworzenia kompozycji.

Co myślicie o takiej formie wręczenia pieniężnego prezentu?

Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się spodoba. 
A jeżeli chcecie zobaczyć jak zrobiłam taką  kopertę to zapraszam na nasz kanał na YT, gdzie znajdziecie tutorial.






Wykorzystałam 





Link do tutorialu

https://www.youtube.com/watch?v=D_E2hLrSkbw

Pozdrawiam











 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz