wtorek, 1 lutego 2022

Kartka w fioletach

 Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę w fioletowych kolorach z naszej najnowszej kolekcji Hello Spring. Jak zobaczyłam te fiolety w kolekcji to od razu wiedziałam, że powstanie z nich jakaś praca. I tak oto powstała kartka w formacie 14x14 cm.

Wykorzystałam arkusze z małego bloczka i  listki z elementów do wycięcia. Dodałam troszkę plastikowych gałązek, koronkę, tekturkowe listki i oczywiście kwiaty ręcznie robione z foamiranu. 

Myślę, że kartka będzie idealna na urodziny, imieniny,  Dzień mamy czy też  Dzień  kobiet.

Kartka z wierzchu wydaje się normalna, ale w środku kryje element pop up, który idealnie nada się np. na niewielkie zdjęcia.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja inspiracja. 







A tutaj krótka prezentacja na filmiku. 


Użyłam 




Pozdrawiam




2 komentarze: