wtorek, 29 czerwca 2021

Urodzinowo.

 Witajcie!

Dzisiejsza moja inspiracja to kartka urodzinowa w formacie DL wraz z pudełkiem. 

Stworzyłam karteczkę dość uniwersalną, kobiecą, w nieco przygaszonej kolorystyce, z kompozycją kwiatową. Połączyłam kolekcje Love is in the air z kolekcją Another Place.  

Przyznam Wam się szczerze, że długo zbierałam się do zrobienia tej kartki, tworząc dla rodziny zawsze mam pewne obawy; czy się spodoba, czy jest wystarczająco dopracowana a może przesadzona. Postanowiłam podejść do tematu bardzo ogólnie, nie umieszczać żadnych personalizowanych elementów związanych z solenizantką, jej pracą czy hobby. 

Lubicie tworzyć dla rodziny czy wolicie raczej dla kogoś obcego? Stawiacie na personalizację czy raczej uniwersalne formy? 















Użyłam; 







Pianka Foamiran brzoskwiniowy irański 30x35cm





Pozdrawiam serdecznie i do następnego! 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz