poniedziałek, 14 czerwca 2021

Męska okiennica z tutorialem

 Witajcie moi drodzy!

Już niedługo Dzień Ojca, w związku z tym, że wielu z nas ma problemy z kartkami męskimi postanowiłam, że w ramach inspiracji zrobię dla Was właśnie taką pracę. 

Mając typowo męską kolekcje papierów z wycinankami to nie problem zrobić kartkę. Tylko co wtedy gdy nie macie nic takiego?

Wtedy wystarczy Wam papier w stonowanych kolorach i jakaś męska grafika, bądź stempelek. Ja do swojej kartki wykorzystałam papiery z dwóch kolekcji  Musical-Spring i Another Place, ale żeby dodać troszkę koloru zrobiłam sobie stempelek z darmowej grafiki z Pixabay, którym możecie się ,,poczęstować " jeśli Wam się przyda( grafika do ściągnięcia jest pod zdjęciami)

Dodatkowo do dekoracji użyłam tekturkowych trybików, które pomalowałam pod kolor do grafiki dodając efektu rdzy. Krótki tutorial tego procesu znajdziecie niżej 👇

Kartka jest w formie okiennicy zawiązywanej na małe tagi za pomocą sznureczków, a w środku jest kieszonka na życzenia.








Oto stempelek, który możecie sobie ściągnąć 👇


A TUTAJ znajdziecie krótki tutorial o malowaniu trybików z efektem rdzy.


Produkty ze sklepu Pasjonata oraz papiery PassionScrap, które użyłam do tej pracy:












Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was ilością tekstu. Jeśli macie jednak jakieś pytania to chętnie odpowiem. 

Pozdrawiam Was cieplutko 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz