czwartek, 3 czerwca 2021

Stawka większa niż życie

 Cześć!

Kto z Was lubi stare filmy lub seriale? Macie sentyment do jakiejś produkcji?
Dostałam ostatnio zamówienie na kartkę urodzinową od córki dla taty. Jej głównym motywem miał być Ojciec Chrzestny albo Hans Kloss(Stanisław Kolicki). Przejrzałam dostępne w domu papiery i kiedy zobaczyłam stary telefon na jednym z arkuszy z kolekcji Another Place wiedziałam od razu, że padnie na szpiega ze "Stawki większej niż życie". Dodatkiem są chmielowe szyszki i motyw piwa nawiązujący do nazwiska solenizanta. Uwielbiam takie personalizowane zlecenia!





Dorzucam też zdjęcie postaci, żebyście mogli porównać czy udało mi się uzyskać podobieństwo.



Do pracy wykorzystałam:






A teraz korzystam z wolnego i zmykam oglądać swój ulubiony serial 😄 
Do zobaczenia!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz