poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Dla Ciebie Mamo

 Witajcie kochani! 

Mam nadzieję, że miło spędziliście Święta Wielkanocne i naładowaliście choć trochę swoje bateryjki 😉

Dzisiaj w ramach mojej kolejnej inspiracji przygotowałam dla Was karteczkę na dzień mamy. 

Użyłam papierów z kolekcji  Lovely Day, do których wykonałam kwiatki z foamiranu,czyli różowe różyczki i drobne niebieskie kwiatki znajdujące się w tle papieru.

Na wierzchu kwiatków, dodałam odrobinę brokatu chcąc stworzyć efekt porannej rosy.

Tekturka mamy z dzieckiem pochodzi od Magicznego Kociołka, w którym również znajdziecie papiery Passion Scrap .


Kartka jest w sumie bardzo prosta ,choć posiada bogatą kompozycję kwiatową. 





Produkty ze sklepy PassionScrap&PasjonataSklep,których użyłam do tej pracy :






Pozdrawiam serdecznie i życzę mokrego dyngusa 😉




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz