środa, 28 kwietnia 2021

Czekoladownik urodzinowy z najnowszą kolekcją Musical Spring

Hej wszystkim!

Jaki macie stosunek do robienia czekoladowników? Ja powiem Wam szczerze nie rozumiem mojej dotychczasowej awersji do nich. Nie jest to moja ulubiona scrapowa praca. I jestem mega zaskoczona jak odczarowałam tę formę robiąc czekoladownik z najnowszą kolekcją Musical Spring. Najtrudniejszy był wybór, które papierki pociąć. Kolekcja jest mega subtelna i delikatna. Zobaczcie sami co można z niej wyczarować. 

Czekoladownik przygotowany z okazji urodzinek. Użyłam wstążki zielonej z Old Fashion Ribbon i sznureczka naturalnego. Kwiatuszki i koronki dopełniają całości.

Mam nadzieję, że teraz częściej będę je robić.








W pracy użyłam:






Pozdrawiam serdecznie 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz