poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Dekoracja w stylu Vintage + Shabby Chic

 Witajcie kochani!

W ramach kolejnej inspiracji przygotowałam dla Was dekorację papierowo-mediową, którą jest ukryty zegar. Czemu ukryty? Dlatego, że nie widać go na pierwszy rzut oka, dopiero jak się zajrzy przez okienko 😉

Do mojej pracy wykorzystałam papiery i wycinankę zegara z kolekcji Another Place, różyczki i listki wykonane z papieru akwarelowego, tekturki, dodatki florystyczne, wstążkę, napisy oraz masę różnych mediów.

Oprócz czarnego gesso,farb akrylowych i akwarelowych znajdziecie też wyciski z masy lekkiej, płatki złota, kuleczki i proszek 3D, woski ...nawet nie wiem czy pamiętam wszystko 😄Wszystko to jest na bazie drewnianej,którą znalazłam w swoich zasobach.


Połączyłam ze sobą dwa style Vintage i Shabby Chic. Co myślicie o takim zestawieniu?







Papiery PassionScrap oraz inne produkty ze sklepu Pasjonata, które wykorzystałam do tej pracy :







Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnego tygodnia 🙂



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz