poniedziałek, 6 lipca 2020

Ze słonecznikami

Witajcie serdecznie! 
Dziś moja pierwsza inspiracja dla DT Pasjonata.

Mam na imię Ela. Piszę do Was z Bawarii, w Niemczech. Prowadzę bloga Moje Craftowe Przygody. Zabawę z papierem zaczęłam jakieś 4 lata temu. Na początku nieśmiało podpatrywałam prace innych. Z biegiem czasu zaczęło mi się to coraz bardziej podobać i zaczęłam się czuć w tym dobrze. Pokochałam zwłaszcza digistempelki i digipapiery, ponieważ ich zastosowanie jest naprawdę bardzo wszechstronne. Można je drukować wielokrotnie i wykorzystywać w różnych pracach, w różnych stylach. Tym razem u mnie inspiracja nieco rustykalna, ze słonecznikami. Słoneczniki także kojarzą mi się rustykalnie. 




Użyłam grafiki digi Zestaw Sunflower.



Praca jest jednocześnie inspiracją w naszym aktualnym wyzwaniu.



Zachęcam Was do wzięcia w nim udziału.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz