pi膮tek, 10 lipca 2020

W tropikalnych klimatach

Hej Hej 馃挆

Jest mi bardzo mi艂o przedstawi膰 Wam moj膮 pierwsz膮 inspiracj膮 w ramach DT.
To mo偶e kilka s艂贸w o mnie. 

Mam na imi臋 Weronika, mieszkam w ma艂ej wsi w samym sercu Podhala. 
Na co dzie艅 jestem florystk膮 - tworz臋 bukiety, kompozycje kwiatowe, 
wieczorami siadam do biurka i tworz臋 cuda z papieru. 

"Czasem wystarczy tylko odrobina wyobra藕ni"-
tak zawsze odpowiadam na pytania "jak ty to robisz?"

Moje prace powstaj膮 bezpo艣rednio na papierze, 
bez poprzednio u艂o偶onego planu w g艂owie.
Kocham papier kraftowy, natur臋 i pastelow膮 kolorystyk臋 i 
to jest Papierowe Kr贸lestwo.
馃挆

Dzisiaj przychodz臋 troszk臋 na przek贸r, bo z bardzo energiczn膮 i 
intensywn膮 karteczk膮. 
Do jej stworzenia wykorzysta艂am cudny zestaw Tropikalny
Co prawda urocze flamingi zast膮pi艂y r臋cznie wykonane kwiaty z foamiranu, 
ale rameczki tworz膮 cudne kolorowe t艂o, a stempelki zosta艂y poci臋te i
dope艂niaj膮 kompozycj臋 z kwiat贸w. 







Zestaw digi, z kt贸rego korzysta艂am



Na dzisiaj to tyle, do zobaczenia przy nast臋pnej inspiracji. 
馃挆



Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz