piątek, 3 lipca 2020

Exploding box na Koralowe Gody

Witajcie :)

         Mam na imię Wiola. Rękodzieło towarzyszy mi od najmłodszych lat.
 Już jako mała dziewczynka uczyłam się od mamy szycia czy robienia na drutach :). Scrapbookingiem zajmuję się od dwóch lat. Zaczęło się dość typowo - chciałam zrobić coś wyjątkowego dla koleżanki z okazji narodzin jej córeczki i przepadłam :D
 Zapewne większość z Was zna to z autopsji ;)
                 Lubię tworzyć - to mnie odpręża, jest moją pasją. Z powodzeniem "zarażam" nią córkę :). Moją ulubioną formą jest exploding box (ze względu na ogrom możliwości) i dziś nie mogło być inaczej. To wyjątkowe pudełko wykonałam z okazji Koralowych Godów. Wieczko ozdobiłam moimi kwiatami z foamiranu.
Środek zdobi wykonany przeze mnie tort, a na ściankach znajdują się digi stemple z zestawu

 Kolekcja Kwiatowa I

 które idealnie pasują kolorystycznie na tę okazję.

Zobaczcie sami ;)









Pozdrawiam serdecznie :)




4 komentarze: