środa, 2 marca 2022

Świąteczny nietypowy shaker wielkanocny - mini tutorial

 Hej wszystkim!

Taki nietypowy shaker chodził za mną już od jakiegoś czasu. Banalny w swojej prostocie, a tak rzadko używany. Chciałam sprawdzić czy to faktycznie zadziała. 

Chcecie wiedzieć jak to zrobić?

Nie robiłam tutka foto - gdyby ktoś mimo opisu potrzebował dajcie znać.

Nakleiłam wycięty kawałek papieru na bazę, wycięłam drugą kartkę ciut mniejszą i włożyłam do mini torebeczki (takiej jak najczęściej pakujecie kartki czy inne produkty). Ja akurat miałam mniejszy rozmiar ze względu na pakowanie biżuterii, więc pasował idealnie - gdy jest większy warto zawinąć go do tyłu. Pamiętajcie klejem folia nie będzie się trzymać, więc trzeba przyklejać od tyłu na taśmę dwustronną cienką. Po włożeniu do środka torebki tej mniejszej kartki nasypałam dużo cekinów i brokatu. Na taśmę dwustronną przykleiłam gotowego shakera. 

Następnie na wierzchu stworzyłam kompozycję, pamiętając, że do folii nie wszystko będzie się dobrze kleić. Np koronkę nakleiłam na taśmę przezroczystą dwustronną itd.

W ten oto sposób bez tworzenia ramek można otwarty shaker stworzyć.

Mam nadzieję, że się Wam mój pomysł spodobał.






W pracy użyłam kolekcję Hello Spring:




Pozdrawiam serdecznie



1 komentarz: