wtorek, 1 marca 2022

Komunijna kartka książka-video tutorial

 Witajcie!

Na dzisiejszą  inspirację przygotowałam pierwszą w tym sezonie pracę komunijną. 

Jest nią kartka książka dla dziewczynki. Bardzo lubię tę formę kartek, bo jest efektowna i elegancka, a więc idealna z okazji Komunii.

W swojej pracy użyłam dwóch arkuszy papieru scrapowego, arkusz 02 z kolekcji About you i arkusz 03 z Wedding Day. Mimo, że arkusze są z dwóch różnych kolekcji, to wg mnie, idealnie do siebie pasują. 

Oczywiście nie mogło zabraknąć motywów komunijnych, wybrałam tekturkowy kielich warstwowy i napis Pierwszą Komunia Święta. 

Nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatów z foamiranu, listków, wstążkę, czyli tego czego najczęściej używam w swoich kompozycjach. 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja inspiracja. 

Przygotowałam również dla Was film z  procesu powstawania tej kartki. 





Użyłam 



Link do tutorialu

https://youtu.be/DDWow3Hkwgw


Pozdrawiam Was cieplutko 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz