wtorek, 13 lipca 2021

Urodzinowy zestaw.

 Witajcie! 

Dzisiejsza moja inspiracja to kolorowy zestaw urodzinowy składający się z opakowania na wino oraz kartki w pudełku.

Elementy zestawu są niemal identyczne, posiadają podobny układ oraz kolorystykę. Bardzo zależało mi, aby wszystkie te elementy tworzyły spójną całość. Do ich wykonania użyłam mojego ukochanego arkusza 02 z kolekcji Musical Spring, fioletowych deseczek oraz zielonego arkusza z kolekcji About You, który pasuje mi do tych papierów. Dodałam kilka papierowych kwiatów, wstążki, tekturkowe wianuszki, które lekko podrasowałam. Chodź kompozycja na kartce i opakowaniu na wino jest dość prosta i nie zawiera zbyt wielu elementów, to mam nadzieję, że obdarowanej 40-latce sprawi przyjemność. 













Użyłam;





Pozdrawiam  serdecznie, a Wam i sobie  życzę ochłody w te upalne dni. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz