poniedziałek, 12 lipca 2021

Kartka urodzinowa

Witajcie,

 Dzisiaj moja pierwsza publikacja na blogu. Przygotowałam kartkę urodzinową, pełną kwiatów. Do jej wykonania wybrałam papiery z kolekcji Musical Spring i Lovely Day. Obie kwiatowe. Jak widzicie wspaniale się uzupełniają.  Na bazę wybrałam piękne deski arkusz 5 z  Musical Spring. Kolejna warstwa to arkusz okładki z bloczku 15x15 - Lovely Day. W moich pracach lubię tworzyć bukiety z różnych elementów. Dzisiaj wykorzystałam tekturkowe kwiaty oraz papierowe wycięte z arkusza 5 i motylki z arkusza - elementy do wycięcia Musical Spring. Miejscami wypatrzycie kryształki. Tak, prócz kwiatów wszelkie błyskotki to moja słabość. Cyfry też się błyszczą, gdyż jedną z warstw stanowi brokatowa pianka.







Do wykonania użyłam:





Pozdrawiam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz