poniedziałek, 14 grudnia 2020

Świąteczny boksik ze skrzatem


 Witajcie kochani!

W ramach mojej kolejnej inspiracji chciałabym Wam pokazać exploding box, który zrobiłam dla naszych dobrych znajomych. 
Przyznam się szczerze, że rzadko je robię, ale jak już się za nie  wezmę, to muszą być na bogato.  Mam nadzieję że nie przesadziłam😉 Jest on wykonany z papierów i wycinanek Magic Winter, napis i Mikołaj były kupione jako ozdoba do torta,  ale ja lubię takie niecodzienne rozwiązania  😉
Wszystko jest pokryte pastą śniegową i posypane brokatem. Niestety na zdjęciach nie widać jak wszystko się pięknie mieni ,dlatego na samym dole jest krótki filmik. 











Oto produkty użyte ze sklepu Pasjonata :




















Mam nadzieję ,że mimo przygotowań świątecznych nadal macie chwilkę dla siebie by tworzyć. 
Pamiętajcie  o naszym grudniowym wyzwaniu Magia Świąt o tematyce świątecznej oczywiście 😉

Pozdrawiam serdecznie 
Julia 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz