piątek, 23 października 2020

Merry Christmas !

Witajcie :) ! 

Dziś mam dla Was prawdziwą "świeżynkę" ;). Ostatnio w sklepie pojawiło się kilka przepięknych zestawów świątecznych ze świetnymi dodatkami. Pomyślałam zatem, że zrobię z jednego z nich kartkę w ramach przygotowań do świąt. Papiery są tak piękne, ze ciężko było się zdecydować, który zestaw wziąć pod nożyczki, ale wybrałam- nietypowe, aczkolwiek piękne połączenie niebieskiego i czerwieni. Takie kolory zawiera w sobie właśnie zestaw Merry Christmas 😍 . Do wykonania tej kartki użyłam dwóch arkuszy papieru, digi stempel z dzwonkami i arkusz z dodatkami ( wybrałam poisencje z liśćmi ostrokrzewu oraz pierniczki). Ten i wiele innych pięknych zestawów możecie kupić w promocji. Zobaczcie jak mi poszło:)



Zestaw, z którego korzystałam:

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu ;)






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz