poniedziałek, 29 czerwca 2020

Kartka ślubna ze stempelkiem pary młodej

Cześć  kochani!
Mam na imię Julia i mieszkam w Anglii, rękodziełem zajmuję się już od ok 4 lat (z przerwami na macierzyństwo).
 Jest to moje hobby, sposób na zrelaksowanie się i oderwanie od codziennych problemów.
Ze stempelkami od PasjonataSklep zapoznałam się już w tamtym roku (choć pod inną nazwą),
 a dziś jako członek DT mam zaszczyt tworzyć dla Was  inspiracje z ich użyciem. 

Oto przedstawiam Wam kartkę na Ślub:



Do tej kartki użyłam stempelka z zestawu 




Wydrukowałam ten sam stempel dwa razy i z jednego wycięłam tylko młoda parę,
 przykleiłam ją na kostkach dystansowych do tego drugiego, aby nadać grafice efekt 2D. 
Do dekoracji użyłam koronek, tekturek, serwetki, listków z wykrojnika oraz kwiatków.  
Napis jest z tekturki zembossowany białym proszkiem. 
Mam nadzieję, że moja inspiracja się Wam spodobała. 
Obserwujcie naszego bloga, aby zobaczyć, co przygotowały dla Was pozostałe dziewczyny. 


Serdecznie zapraszam do sklepu PasjonataSklep 
 gdzie możecie znaleźć wszystkie dostępne zestawy stempli oraz na nasze najnowsze wyzwanie z ich użyciem :


Pozdrawiam  serdecznie 
DT JULIA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz