poniedziałek, 25 maja 2020

PasjonataSklep zaprasza!

Witam na nowym blogu firmowego sklepu z artykułami dla hobbystów 

Pasjonata to miejsce, w którym znajdziecie artykuły do szeroko pojętego rękodzieła.
Na blogu znajdą się zapowiedzi nowości lub wykaz nowości,
mam nadzieję, że również będzie to miejsce, gdzie znajdziecie inspiracje z wielu dziedzin rękodzieła.

Staram się przez cały czas wyszukiwać nowe produkty, trochę metodą prób i błędów :)
 ale warto sprawdzać wiele opcji.

Rozumiem, że w dobie bardzo dobrze zaopatrzonej, sprawdzonej konkurencji :)
coś nowego często napotyka mur zwany sceptycyzmem,
ale mam nadzieję, że z biegiem czasu nabierzecie zaufania do kogoś/czegoś nowego ;)

Kto kryje się za logo PasjonataSklep? :)

Dzień dobry!
Mam na imię Agnieszka :) 
Od 2013 roku prowadzę jednoosobową firmę Pasjonata. Od samego początku moja działalność związana była z tworzeniem zaproszeń i kartek okolicznościowych. 
W międzyczasie miałam przyjemność prowadzić sklepik PrzydasiePasjonaty, 
niestety z przyczyn losowych, byłam zmuszona zlikwidować sklepik,
 chociaż przez cały czas miałam nadzieję na reaktywację lub wznowienie sprzedaży artykułów hobbystycznych :) 
Od kilku lat tworzę również digi stemple, które także można zakupić na stronie internetowej. 

Mam nadzieję, że Każdy znajdzie coś dla siebie w Pasjonacie.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz