środa, 25 maja 2022

Ślubny exploding box

 Witajcie!

 Dokładnie 10 lat temu stworzyłam pierwszy exploding box na urodziny siostry :)

Bazę wykonałam z brystolu, na ściankach umieściłam jakieś gotowe elementy. 

Nie miałam wówczas pojęcia, że można kupić gotowe bazy, baaa, nawet nie wiem, czy takowe były dostępne w sklepach. O maszynce i wykrojnikach nie miałam pojęcia. Pomimo bardzo prostego pudełka, jakie wówczas zrobiłam, zakochałam się w tej formie.

Po tylu latach wciąż powracam do exploding boxów, na szczęście są gotowe bazy, a wykrojniki niezmiernie ułatwiają pracę :)

Dzisiejsza inspiracja to exploding box z okazji majowego ślubu,

w którym wykorzystałam zeszłoroczną kolekcję Wedding Day.

Na dnie umieściłam małe pudełeczko, które ozdobiłam kwiatkami z foamiranu 

i złotymi plastikowymi obrączkami. 

 







W pracy wykorzystałam:



Pozdrawiam cieplutko :)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz