piątek, 25 września 2020

Coraz bliżej święta

Hej, a raczej ho ho ho :)!

       Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Bardzo lubię świąteczny klimat i już nie mogę  doczekać się świąt 😍 Oprócz pięknej oprawy, okres przedświąteczny jest dla rękodzielników bardzo pracowitym czasem. Warto więc wcześniej się przygotować. Tą kartkę stworzyłam przy użyciu słodkiego, milusiego stempla z zestawu HO HO HO III Ozdobiłam ją moimi poisencjami z foamiranu. Ten i więcej świątecznych zestawów stempli znajdziecie w sklepie Pasjonaty , obecnie w promocyjnej cenie :)  A Wy lubicie Święta Bożego Narodzenia? Robicie już jakieś prace świąteczne ;)?



 

 

 Pozdrawiam serdecznie, DT Wiola

 

       

 


 

2 komentarze:

  1. Fantastyczna, cudownie to wygląda i przepiękne kwiaty! Bardzo lubię takie słodkie stemple, święta to powinien być taki właśnie ciepły, beztroski czas <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) dokładnie święta też kojarzą mi się z ciepłem domowego ogniska 😍

      Usuń